دنیای مهندسی سازه های دریایی
دنیای مهندسی سازه های دریایی

دنیای مهندسی سازه های دریایی

Offshore Structures

Handbook of Renewable Energy Technology-Ahmed F. Zobaa Ahmed F. Zobaa Ramesh C. Bansa


این کتاب درباره انرژی های تجدید پذیر است  تمام فرمول های حکم بر توربین های بادی ،محاسبه انرژی خورشیدی ،سیسم آب گرم کن خورشیدی ،گل خانه های خورشدی ، انواع کلتورهای خورشیدی،انرژی امواج اقیانوسی، انرژی جزر و مد (مهکشان و کهشان)و ...

This book is about renewable energy. All formulas ruling on wind turbines, Solar energy calculation,systems solar water heaters, Sun flower house, Ocean wave energy,photovoltaic systems,Concentrator,Tidal

Denne bog handler om vedvarende energi
Tämä kirja kertoo uusiutuvaa energiaa




If Feasibility Study of SSG Breakwater in the Southern Coast of Iran

موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد من ""امکان سنجی پیاده سازی موج شکن های توام با ساختارمحفظه- مخروطی مولد انرژی الکتریکی در سواحل جنوبی کشور ""بود موضوع جالبی بود درباره مکان مناسب برای ساخت این موج شکن بود اول باید بنادر مورد مطالعه را شناسی می کردم و بعد داده ها را از سازمان بنادر و دریا نوردی می گرفتم داده ها شامل عمق موج شکن های موجود بود ارتفاع موج شاخص و دوره تناوبی موج آنها بود. بعد از آن فرمول های موج شکن SSG را از مقاله های مربوط به آن بدست می آوردم مانند محاسبات هیدرولیکی و محاسبات مخزن در سازه SSG و غیره حال نوبت نرم افزار متلب و اکسل بود اول فرمول نویسی را در نرم افزار متلب شروع کردم بعد داده ها هر ماه را در اکسل دادم و نمودار کاررایی ها را مشخص کردم در ضمن با توجه به عمق مورد نظر بیشتر بنادر حذف شدن برای ساخت هر موج شکن به عمق مخصوص آن نیاز است این موج شکن قابلیت تولید برق را دارد.برای ساخت هر سازه نیاز به مطالعه آن و شرایط اقلیمی آن دارد مثلا نیازی نبود برج میلاد ساخت بشود چون در شهر تهران کوه وجود داشت می توانستم بالاترین نقطه کوه برج مخابراتی می ساختم  الان هزینه تعمیر و نگهداری آن بیشتر از ساخت آن در آینده می شود.

Sea Slot - cone Generator is a wave energy converter

SSG

این فایل مربوط به پایان نامه من می باشد که دارای رمز است در تمام مراحل از این رمز کنید

This file is related to my thesis a password.At all stages of your password

Password:    CE-MS MS.c Bijan Mohammadi



نمونه محاسبه شد حق الزحمه نظارت مهندسی

یک ازخوانندگان وبلاگ از من خواست تا نمونه حق الزحمه را داخل وبلاگ بگذارم قانون کار  در ایران  بسیار ضعیف است این قانون برای کارهای خدماتی و صنعتی است نه عمرانی ،کارفرماها سوء استفاده کامل می کنند یک نمونه آن ماده 7 اشاره به قرار داد دارد یا به صورت کتبی یا شفاهی ولی زمانی که شما شکایت می کنید قرارداد کتبی ملاک است من از مسولان می خواهم  حقوق مهندسان زحمت کش را در این قانون و حق الزحمه مهندس به صورت شفاف بیان شود.

تعیین حق الزحمه خدمات نظارت کارگاهی

یک ازخوانندگان وبلاگ از من پرسیده بود چگونه حقوق پیشنهادی به شرکت ها باید داد؟

- سوال خوبی است زمانی که آگهی روزنامه ای قید می کند مهندسی با 5 سال سابقه یا 10 سال سابقه کار منظور این است از زمان تاریخ فارغ التحصیلی کارشناس یا تکنیسین 5 سال  یا 10 سال گذشته باشد . اگر فردی گواهی کارآموزی داشته باشد شامل سابقه آن حساب می شود و شخصی کارشناسی ارشد داشته باشد سابقه آن 2 برابر می شود بعد باید ببیند در چه فیلدی کار می کند. پیمانکار یا مشاور  روش کار به این صورت است فایل مورد نظر را از سایت http://nezamfanni.ir را دانلود می کنی در این وبلاگ نمونه آن که مربوط است به سال 1393 موجود است بسته به سابقه شما فرضا 5-6 سال سابقه مبلغ 12.324.000 را از جدول به دست می آوریم بعد ضربدر ضرایب مورد نظر می شود از قبیل ضریب منطقه ای ، ضریب ویژگی کار، ضریب تخصصی ویژه ، ضریب کار با رایانه و ضریب مخصوص مشاور است مبلغی به دست می آید حال باید تصمیم بگیرد چقدر از آن را بابت شیرینی به پیمانکار و مشاور بخشید تا دنبال کار شما باشند پیمانکار معمولا شیرینش کمتر ولی مشاور اینطور نیست .

در صحفه 8 جدول شماره 1 کد 4-2-1 ساحل سازی ، موج شکن ضریب 1.25 است در حال که کار روی اسکله سختر است در کد 4-2-2 ضریب 1.20 است به نظز من یک نقص است ضریب در بندرعباس 1.64 است ولی در قشم ضریب یک دیگر باید به این نکات توجه کنید.




در مورد کارهای دریایی هر کس سوال دارد می تواند از آقای QIVXIVCAI


ایشان افسر سوم کشتی هستند ایمیل ایشان

136806147@qq.com
 每个人都有海外工作的问题可以QIVXIVCAI先生
出货他们的电子邮件三分之一军官

Everyone has questions about offshore work could Mr. QIVXIVCAI
His third officer who ship their email