دنیای مهندسی سازه های دریایی
دنیای مهندسی سازه های دریایی

دنیای مهندسی سازه های دریایی

Offshore Structures

قرارداد های مشارکت در ساخت

برای اولین بار در سال 1394به طور ناخواسته در گیر این قرارداد شدم و بعدها سر نوشت کاری و حرفه ای من عوض شد.امروز پنجم قرارداد در ساخت  به اتمام رسید. 

فوق‌العاده کار حساسی است این کار به دو بخش حقوقی و فنی مهندسی تقسیم می‌شود. 

خود فنی مهندسی این قرارداد و اجرا به دوبخش تقسیم میشم. در تمام قرارداد مشارکت در ساخت ضوابط شهرداری قید شده و ملکان هرگز این ضوابط مهم را ندیده و نشنیده اند در حالی که در تمام قرارداد قید شده امروز خودم در این کار حسس بازنشسته میکنم خسته از لایحه و دفاعیه برای ملک و مالکان هستم. موسسه های حقوقی صاحب اصلی آن انسانهای سرمایه داری هستند که وکیل ها کارآموز را در اختیار گرفتند و مالکان بی چاره گرفتار آنها می‌شوند. کارشناس رسمی دادگستری وقوه قضائیه هم مانند....

در هر حال برای عدالت و گرفت حق و حقوق باید جنگید باید به چه قیمتی 

تمام قرارداد مشارکت در ساخت من در منطقه 4 بود، در دادگاه شهید باهنر بود.