دنیای مهندسی سازه های دریایی
دنیای مهندسی سازه های دریایی

دنیای مهندسی سازه های دریایی

Offshore Structures

چهارمین دوره انتخابات شواریاری محلات تهران

چهارمین دوره انتخابات شواریاری محلات تهران

منطقه 4            محله  علم و صنعت

کد انتخاباتی کاندیدا      43721

بیژن محمدی 

کارشناس ارشد سازه دریایی 

وعده دیدار ما روز جمعه 93/12/22 

خیابان فرجام


 دبیرستان شهیده صدیقه رودباری

امروز93/12/22 به همراه یکی از دوستانم به دبیرستان دخترانه صدیقه رودباری رفتم برای رای دادن چیز جالبی دیدم مستخدم (خدمت کار مدرسه) را ایشان مرا شناخت و من ایشان را قبلا ایشان خدمتکار هنرستان فجر بود برای من جالب بود بین 2000 هنرجو چگونه مرا شناخت بعد از 20 سال که من از آن هنرستان فارغ التحصیل شده بودم، از طرفی آقای مجتبی بیات چگونه توانسته بود همکاران متروخودشو قانع کنه از شهر ک غرب، افسریه .... برای دادن رای به محله علم و صنعت بیا فکر کنم تمام پرسنل متروبا خانواده شون آمده بودن امیدوارم موفق بشوند در این مرحله و مراحل دیگر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.